modrá obloha

modrá obloha

čtvrtek 9. června 2011

TAK KOPNI DO TÝ BEDNY

Obrázek Guesse o vývoji televize mě nakopl k napsání zamyšlení o TV a čím dál větším množství žumpy z ní padající.

Jedna z nejlepších věcí, kterou jsem v životě udělal je, že jsem tu posr... TV přestal sledovat. Byly časy, kdy jsem s rodinou seděl od 19 do 20 u TV a dával si tzv. trojboj (zprávy na ČT, Primě a Nově). Bohužel to spousta lidí ještě dělá dodnes a myslí si, že svět je opravdu takový, jaký vidí na všech kanálech dohromady. Určitě takových lidí znáte taky ještě hodně. Pak tito lidé sledujou nějakou stupidní a bezduchou show, nebo seriál a pak u TV většinou usnou a nechají si do podvědomí proudit tyto sra..ky dál, které pak ovlivňují většinu jejich rozhodnutí. Ve 2 ráno vzbudí, vypnou telku a jdou spát. No a ráno ani nemůžou vstát z postele, jak je jejich hlava vymytá. Proč asi ?

Dnes zprávy zapnu tak jednou za měsíc, abych se pobavil nad tím, co všechno je předkládáno nevědomým lidem a pokaždé se ujistím, ŽE BEZ TELEVIZE JE MI MNOHEM LÉPE A ŽE MI DEFACTO NIC NEPŘINÁŠELA, SPÍŠE NAOPAK. Seriály možná ještě OK, ale zprávy ? proč potřebuji vědět, kdo se kde vyboural, zabil, kdo koho okradl ? Jediné, co to vytváří, je strach lidí, že se jim něco takového může také stát. K čemu a komu toto slouží ? Na to přijdete, až jí vypnete :)

Takže prosím, pokud chcete udělat první krok směrem k lepší budoucnosti, musíte nejdřív změnit sebe a pak se změní svět. Sebe můžete začít měnit tak, že uděláte ten nejjednodušší krok a nejprve vypnete televizi. Všechny informace jsou na internetu, jen jde o to, že si je vybíráme sami a když se nám článek nelíbí, tak ho můžeme prostě přeskočit. S tv toto nejde, maximálně přepnout, ale na jiné zprávy, nebo na mozek vymývající reklamy, nebo na stupidní seriály, které zase ukazujou, jak se lidi podrážejí, jak intrikují a podobně.

Když TV přestanete sledovat, tak se tím odstřihnete od chtěného formování vašeho názoru a začnete si utvářet vlastní názor na věci a svět kolem sebe a hlavně sami za sebe. Zjistíte, že vidíte najednou daleko víc, než předtím. Dále začne strach šířený TV ustupovat a vy se otevřete "náhodám", které vás začnou védst tou správnou cestou.
Cestou srdce k lepšímu člověku a tím i lepšímu světu.


Na závěr použiju UPRAVENÝ text z jedné slavné písničky:

TAK KOPNI DO TY BEDNY AŤ SRDCE NEČEKÁ
JSOU DLOUHÝ SCHODY DO NEBE A ŠTREKA DALEKÁ
DO NEBESKÝHO BÁRU, JÁ ZMATEK V HLAVĚ MÁM,
TAK KOPNI DO TÝ BEDNY … AŤ SRDCE NEPLAKÁ.

16 komentářů:

  1. A co takhle rovnou ji vyhodit? Je to rok a půl co TV nemám....
    NÁDHERA. Co na tom, že mě lidi litujou, že nemám na televizi...........:)

    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  2. ... roky som bez telky, netreba ju mat. Navyse by prazaci mohli odniest tieto bedny ako darcek, pred dvere CT. Symbolicky a pritom jasne. Lenze, kto by sa namahal.
    Skoda ze ju nemam, dovliekla by som ....

    Z vlastnej skusenosti viem, ze tak ako je clovek zavisly na telke, moze sa stat zavislym na slobodnom vybere, ktory je ovsem ine kafe.
    Bo

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemám rok a něco TV :o)...jen mamka občas kouká na pohádky ve svým pokoji a tooo je vše :oD

    Nasgol

    OdpovědětVymazat
  4. Je to spoustu let. Vybíral jsem TV s rovnou obrazovkou (ne LCD ty tenkrát ani nebyly). Nemohl jsem se rozhodnou, kterou TV vybrat. Časem jsem zjistil, že je mi bez TV lépe a tak jsem nakonec žádnou TV nekoupil. Od té doby mám klid a čas na knížky :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky už na televizi pár let nekoukám, aniž by mi to chybělo a před pár měsíci jsem to zatrhl (samozřejmě po domluvě a vysvětlení proč:)) celé rodině a můžu říct, že to je jenom k lepšímu - přemýšlení, komunikace, energie i celková atmosféra doma je daleko lepší:)

    Mimochodem, Lencher Falprea má na svém blogu oddíl s články o TV a proč se na ni nedívat, doporučuju přečíst a shlédnout (mimojiné David Icke vysvětluje podprahové signály): http://probuzeni.blogspot.com/p/filmy-ktere-musite-videt.html
    Potom můžete ještě kliknout na "všechny články s NO-TV"

    Přeji hezký den!

    Richard

    OdpovědětVymazat
  6. Na TV sice koukám, ale s tímhle názorem vřele souhlasím. Několik let jsem byla bez TV a ty roky byly úžasné. Zprávy jsem nesledovala, bylo mi špatně z drasťáků prezentovaných na všech programech a dnes se dívám jen, na pár pořadů. které si pečlivě vybírám. Mrknu na články s NO-TV, díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Televize je psychosociální zbraň:

    http://aiall.org/modules.php?name=News&file=article&sid=789

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, TV se nám jakoby "náhodou" rozbila snad už před sedmi lety tipuju, to mi mohlo být kolem deseti...
    Ale nesedí mi tady, že autor se na TV čas od času koukne, aby si řekl: Tam jsou ale kraviny. Přesně to dělá máma a přesně to nechápu.
    Buď se mi v ní opravdu nic nelíbí a v tom případě nemám proč se na ní koukat... Že je sra*ka vím a nemusím se o tom ujišťovat.
    Nebo proti TV jako takové nic nemám, jen mi vadí, jak je zmanipulovaná, takže zapojím intuici a kouknu se na ní jen tehdy, když to potřebuju. To je nejspíš můj případ, třeba teď, když jsem u TV byla naposled, jsem už ani neměla potřebu ji zapínat, moje závislost na ní zmizela nebo se přesunula na počítač, kdo ví. Jo, spíš asi na počítač :)
    Ale není důležité, co děláte, je důležité, jak to děláte... a jak se při tom cítíte. Toť moje zkušenosti :)
    Bára

    OdpovědětVymazat
  9. Aj ja by som ju najradšej vyhodila, lebo tie klamstvá sa nedajú pozerať.V našom štáte platí zákon, že kto odoberá elektrickú energiu musí platiť koncesionársky poplatok bez ohľadu, či má TV, alebo nie. Odhlásiť sa z koncesionárskeho poplatku nedá, bol to pre mňa šok, keď mi to povedali, máme logické zákony.

    OdpovědětVymazat
  10. Báro, děkuji za komentář. Ještě to trochu rozvedu, proč na TV občas kouknu. Když si vezmu nedávný příklad se španělskými okurkami, tak je to přesně něco, co jsem sledoval. Jen na to nekoukám z pohledu "jezismarja mamo, uz ty okurky radeji nekupuj, protoze rikali v TV, že jsou nakazeny nejakym svinstvem. Rikali to ve vsech TV, tak to musi byt pravda!"
    naopak k tomu zaujímám studijní postoj, jak se dá manipulovat společností a veřejným názorem. Nebo kdyz "chytili" bin ladina, tak jsem taky sledoval Idnes a zpravy v TV a jenom se vzdycky nahlas smal, kdyz vysel dalsi clanek. článek byl určen hlavně lidem, co si na Tv dávají tzv. trojboj zprávy (CT,PRIMA,NOVA) a tím, že na to koukají, tak se jim formuje názor jaký je v TV a tím i jaký chtějí mít ti nahoře. Místo toho aby si udělali názor na věci sami za sebe a ze zdrojů, které si sami najdou. Jinak se tebou souhlasím, že je duléžité jak se lidé cití při čemkoliv, co dělají. To pak v konečném důsledku rozhoduje o tom, jaké to či ono bude mít následky.
    Když budu hulit trávu a říkat si, jak mě to ničí a číst si o tom, že mě to ničí, tak při tom kouření nebo předtím budu mít podobné myšlenky. Když si ale člověk nepřipustí všechny tyto vzorce myšlení a novinové výstřižky, tak i přestože bude dělat neco, co většině lidí škodí, tak jemu samotnému to nebude škodit tak, jako ostatním. Čili má nadhled a stejné je to s TV.
    Maximálně pozorovat, ale nenechat si ovlivnit emoce. To je presne cil Televize.

    OdpovědětVymazat
  11. http://probuzeni.blogspot.com/2011/01/vypnete-t elevizi-vzkaz-od-rosy.html

    OdpovědětVymazat
  12. Zapnu bednu a pustím si video film (komedii, dokument, krimi aj.), kdy chci a na kolik pokračování chci. V tv si hledám jen to co mě zajímá.
    "Jdou po nás jdou, jdou, jdou,...ale nechytnou."
    SkaFin

    OdpovědětVymazat
  13. Řeč je o televizi ale rádio je stejná blbárna. Připadá mi že lidé maji dnes pohon na rádio. První po čem se dnes dělníci schánějí kde je rádio. Neposlouchám televizi ani rádio.

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím,
    jsem moc rád, že je více lidí co televizi nesledují. Trošku problém potom je, že okruh témat vhodných k diskusi s druhými (TV závisláky) se podstatně zůží. Čím déle jste odpojeni, tím více se vaše názory začnou odlišovat a začnete vidět tu neuvěřitelnou hloupost vydávanou za chytrost.
    Pokud se tahle umělá realita zhroutí, jak se předpovídá, hodně lidí to asi nerozdejchá. Znám lidi, co skutečně věří VŠEMU co v TV řeknou.

    OdpovědětVymazat
  15. Ani radio nepocuvam, lebo vsetci tam ponahlaju v reci. Vsimli ste si to ? Rychlo, rychlo aby sme vela neplatili. Co na tom, ze informacia je povrchna, ved chceme posluchaca ukecat.
    Bo/ena

    OdpovědětVymazat