modrá obloha

modrá obloha

středa 29. června 2011

Řada blesků nad severní Evropou

Párkrát Orgonet již snímky z Meteoxu zde zveřejnil. Jedná se o aktivitu blesků nad Evropou.

Dnes jsem se podíval znovu na meteox a páni modifikátoři se opravdu snaží. Udělal jsem pár screenshotů a dal je narychlo do animace. (trochu to skáče, ale pro představu to stačí)

Myslíte si, že blesky v řadách dlouhých několik tisíc kilometrů jsou přírodním úkazem ?
Nebo dílo náhody ? To asi dřív vyhraje celá evropa v loterii, než se něco takového vyskytne jako přírodní úkaz.

Posuďte sami na animaci.

meteox

Tak co si o tom myslíte ?

3 komentáře:

  1. Jako podle pravítka.:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný!
    Poraď, jak děláš tu animaci, já to neumím ...

    OdpovědětVymazat
  3. Je to jednoduchý:

    nejdřív si uděláš snímky obrazovky (toto je např. 6 snímků), které si z animace postupně vychytáš. Pak je všechny přesně a stejně oříznu a seřadím podle času. No a rozpohybovala mi to stránka http://picasion.com/, která umí udělat GIF online. vygeneruje dokonce kód pro vložení na webové stránky. toť vše a výsledek je výše. zabralo mi to tak 15 min komplet. kdyby někdo chtěl a měl čas, určitě by bylo možné udělat i delší časové období. nějací dobrovolníci ? :))

    OdpovědětVymazat