modrá obloha

modrá obloha

úterý 24. května 2011

Mistr Hilarion - Poselství pro týden 22.5. - 29.5. 2011

Vítejte zpět, Drazí Světlonoši,

během minulého týdne došlo k posunu v kolektivním vědomí a v následujících dnech uvidíte jasné známky tohoto jevu. Mnozí z vás vytvářeli Sloupy Světla a ve skutečnosti jste to Vy a tato aktivita přispívá univerzálnímu poli Lidstva a atmosféře Země. Jsou to všechno velmi pozitivní změny a nyní bude o trochu snadnější udržovat a ukotvovat Světlo, protože opět velmi vzroste počet lidí angažovaných v této aktivitě.

V každém z vás probíhají pocity rostoucí světelnosti Bytí, což má za následek silnější vnímání svého zdraví a míru a to bude mít největší vliv na vaše každodenní životy. Většina z vás teď cítí rostoucí přítomnost vašeho Vyššího Já ve své korunní čakře a to si můžete nejlépe uvědomit ve chvíli, kdy se věnujete svým duchovním disciplínám a cítíte velmi zřetelné vibrace v této oblasti. Začnete vnímat silnější reakce svého Vyššího Já ve svých světských aktivitách a nebuďte příliš překvapeni, když se přistihnete při telepatické konverzaci v nejneobvyklejších situacích.

Takové případy svědčí o vyšší aktivitě v rámci vašeho multidimenzionálního já. Shledáte se účastníky snění, ve kterých budete prožívat různá dobrodružství své “imaginace”. Toto je aktivní účast odehrávající se na vyšších úrovních a dimenzích. Všichni se toho účastníte během spánku, ale nyní to začnete zaznamenávat i během svých každodenních záležitostí. Váš život se stává větším dobrodružstvím a jediné limity jsou ty, které jste si nastavili sami. Troufněte si snít a tvořit tyto úžasné scénáře během svých každodenních životů. Tvořte a prožívejte nádherné změny, které se dějí vám i vašim milovaným a všem na tomto Světě.

Cokoli vy, vědomí Tvůrci, nyní vytvoříte ve svých vlastních životech, to přispívá celkovému kolektivnímu vědomí a díky tomu se objeví mnoho dalších Probuzených. Vaše Světlo a aktivity ve prospěch Světla vytváří otevřenější vědomí veškerého Lidstva. Vždy mějte záměr, aby vše, co tvoříte, bylo v zájmu Nejvyššího Dobra všech a samozřejmě vašeho vlastního Nejvyššího Dobra. Váš Bůh pověřil Průvodce a Tým Vzestupu, aby s vámi pilně pracovali, zatímco se věnujete svým denním záležitostem. Když bude vaší první věcí ráno po probuzení žádost o asistenci při svých každodenních činnostech, pomůže vám to naladit se na zbytek dne.

Pozorujte, co z vás nadále vychází a pokračujte pouze v tomto pozorování a uvolňování raději, než aby se vás tento emocionální náboj týkal. Bude to snadnější tím víc, čím více si budete uvědomovat tuto svou možnost. Toto je Mistrovství vašeho Já v akci. Toto je alchymie ve vědomé praxi. Brzy zjistíte, že nyní tvoříte nádherné situace a děje ve svých životech a nemusíte vyplavovat další překvápka z hlubin své vnitřní Bytosti. Život bude daleko snazší, když budete takto jednat.

Jsme stále s vámi, Milovaní. Nyní pracujeme společně. Máte Armády na své straně ve dne v noci. Nikdy nejste sami. Naše Láska je vždy s vámi.

Do příštího týdne...
JÁ JSEM Hilarion

©2011 Marlene Swetlishoff, http://www.therainbowscribe.com/

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky, do češtiny přeložila Lenka D. (www.transformace.info). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

16 komentářů:

  1. JÁ = EGO. Pozor na to!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já už se chystal radovat že vznikne normální týmovej blog a teda škoda. Tenhle článek je zdařilý překlad démonického šeptání, které slyšíme každý den.
    Samotný začátek - "Vítejte zpět, drazí světlonoši"
    skoro až evokuje scénu ďábla vítajícího své čertíky, aby mu podali denní raport.

    Duchovní zhouba tohoto New Age odpadu však lpí právě v tom neustálem našeptávání lží o nás, a o našem Já.
    Jak může člověk vnitřně neočištěný a hrdý vědět, co je dobro a co je zlo ?

    Další bída je v anonymnosti jejich boha. To je pořád samé láskování a světélka a multidimensionální mazec... a kdo je ten, koho nazývají bohem ? Hm ?

    Lidi bacha na to. Ten rohatej není naivní, a na lidi nikdy nedělá bububu. Nejdřív si k tomu pořádně připraví kobereček duše svojí nejjednodušší taktikou - vlk v rouchu beránka.

    Především padlý duch vchází do kontaktu s duší pomocí snění a představivosti. Přivábí jí pomocí fascinujících vizí, které vykouzlí velice lehce. Již mnoho z nás takhle padlo.
    Finálním výsledkem je růst hrdosti do hranice
    jakéhosi šílenství. U nás to nazýváme "prelest",
    neboli "duchovní klam".

    "Vždy mějte záměr, aby vše, co tvoříte, bylo v zájmu Nejvyššího Dobra všech a samozřejmě vašeho vlastního Nejvyššího Dobra"
    Cesta pokory je dělat maximum pro naše bližní.
    Dokonce za ně i položit život. Výše uvedený citát člověka vybízí pouze k egoizmu a.. opět. Co je naše "Nejvyšší Dobro" ? Podivný výraz.

    Upřímně řečeno, menší duchovní škodu utrpí člověk, když si dál bude žít svůj skromný život - přes den práce, večer rodina a o víkendu odpočinek u novin a televize, než když bude
    číst pochybné překlady pochybné kvality pochybných zdrojů psáno podivným jazykem vhodným tak pro amerického mozkožrouta.
    To vše prodchnuto neuvěřitelnou ignorací duchovních zákonů a pravidel duchovního zápasu, o kterých hovoří třeba... ó ano zase my, Orthodoxní křesťané.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle náboženství nového světového řádu NWO zvané NEW AGE bych sem nedával. Je to přesně ta manipulace, o které psal minulý týden OrgoNet v perfektním článku Inženýrský Armageddon:

    http://orgo-net.blogspot.com/2011/05/inzenyrsky-armageddon.html

    OdpovědětVymazat
  4. JÁ JSEM Hilarion je druh pozdravu...
    Myslím, že každý musí použít vlastní moudrost, aby posoudil, jestli je to nějaký druh manipulace nebo nějaký druh poselství pro něho. Já třeba na sobě cítím, že se se mnou něco děje ve spánku. A stejně tak souhlasím, že tato doba je ze všeho nejvíce o volbě, jakou budoucnost si přejeme.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je to hluboký text z hlubokého zdroje, a ukazuje mi zase další kousek světla.
    Slovo Bůh považuji v textu pouze za ukazatel záleží na každém, co mu to slovo říká ... rozhodně nejde o křesťanství, natož ortodoxni.
    Rétorika textu nemusí vyhovovat každému, ale zase záleží na tom, zda vnímáme jenom slova nebo chceme vidět za ně ...

    OdpovědětVymazat
  6. Tady nejde vůbec o rétoriku ale o smysl celého článku a v tom je ten rozdíl jak o nevědomosti tak manipulace myšlení v dobré víře
    a kdopak je to pořád s námi se ptám ? že by ta manipulace myšlení ???

    OdpovědětVymazat
  7. Není to jednoduché se vyznat ve všech informacích, co na internetu kolují. Je třeba si vybírat podle svých pocitů, které u čtení cítíte. Někomu tento článek připadá jako velice hluboký, někomu zase připadá jako manipulace. Asi podle toho, jak duchovně rozvinutým se člověk cítí a tedy i je. Každý si v něm najde to své. A každému přináší něco jiného, podle toho v jakém stavu je jeho mysl a co zrovna ve chvíli čtení příspěvku potřebuje pro svůj vývoj. Ať směrem nahoru, nebo i směrem dolu. Osobně to nechci posuzovat, takže zatím neutrální a čas a pocity mi určitě odpoví přesně ve chvíli, kdy to bude pro mně potřebné.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže stručně a postupně. Předně, ano, Já znamená Ego. Ale to současně neznamená, že je něco špatně. Tak jako u každé jiné kvality, má i Ego své podoby. Tedy v prvé řadě jako Jinové a Jangové. Jsme chlapi, tak převládá jangové, akční. Budiž. Ale ani to neznamená, že je něco špatně. Záleží na tom v jakých kvalitách se to či ono Ego projeví. .

    Ego nelze zrušit. Ego je součástí lidské osobnosti, chcete-li lidské bytosti. Jde o to, jaká ta Bytost je, jak je vyspělá, jak má otevřené Srdce a Vědomí, i také na jakých žije vibracích. A když je to osoba vyspělá, s otevřeným Srdcem, dostatečně vysokými vibracemi, pak u takové osobnosti dominuje Srdce a ne Ego. Ego se pak dostává do situace služeb Srdci.

    A jestliže vývoj směřuje k přechodu, resp. k posunu Lidstva i Planety do vyšších vibračních úrovní, např. 5D, jak se o tom hovoří, pak součástí toho procesu je uvědomění si rozdílností energií ega a Srdce a následně pak se vést k takovým typům chování, jednání a reakcí, která vycházejí ze Srdce. Protože v Srdci je Láska, která nelže a vše tvoří. Ego je pak pomocník. Jeho energie je napřená do směru Srdce. Ne v rozporu s ním, kdy pak vznikají různá karmická zatížení.

    Takže teď jsem vysvětil, stručně a krátce, že ego je silná energie s potenciálem tvořit. Hilarion říká Já jsem .... V tomto spojení jde o nejsilnější energetické vyjádření, jaké vůbec lze použít. Jde o vyjádření Boha. Vždy, když prohlásíte Já jsem ...., tvoříte. Protože Bůh existuje v tom sousloví "Já Jsem". Já jsem je vše co je. A proto si také dávejte pozor na to říkáte ve spojitosti Já jsem. Čas i energie se zrychlují, mohlo by se to nevyplatit.....-:)).On tak vyjadřuji své božství a také charakterizuje své osobní energie.

    Pokud jde o to, že tyto zprávy jsou přijímány tzv. channelingem, jak se do češtiny přebralo, neboli vnitřní cestou, je třeba chápat že a) jsme všichni Jedno, jsme spojení. b) tyto Bytostí sice nejsou nyní inkarnované, ale to neznamená, že neexsitují, jsou ve formě individualizovaného Vědomí, energetického pole, chcete-li a mohou na sebe vzít jakoukoliv podobu. To prostě je běžná vlastnost ve Vesmíru, ve vyšších dimenzích. Z pohledu Vědomí 3 D jde o fantas, úpal, apod. Člověk, který se vyprostí z pout demagogie hmoty, očistí svoje energie, může komunikovat s duchovními Bytostmi. Bez problémů a postupně i tuto komunikaci zkvalitňovat.

    Takových channelingů je na netu "hafol". A máte pravdu, že je nutné dávat pozor. Není vše kvalita a ta opěvovaná pravda a láska. Druhá strana nespí a ví, že tyto texyt mají svou sledovanost, tudíž sami dodávají podvrhy. Nemluvě o tom, že se i různí tzv. "mistři" pasují na pravé zvěstovatele a ač jejich napojení není čisté, kvalitní, je vedeno defektním egem, tak předkládají různá "rádobyposelství" pochybné kvality, čímž škodí věci a pomáhají de fcato té druhé straně, čili Temnu.

    Ale, platí také zákon stejnorodosti, takže k těmto nekvalitním textům přijdou lidé, kteří mají odpovídající energie a dokud sami se v tom nerozeberou, tak pojedou "v kvalitě" těchto energií, ty s nimi budou dle svého manipulovat a zavádět je do situací třeba i nepříjemných až tragických. Ale každý jen, když má tyto energie, ej jimi k tomu přiveden a dál s tím zachází. De facto tím odžívá cosi ze své minulosti, cosi cca karmického. Aneb jak se lidově říká, kdo s čím zachází, tím také schází.

    Takže jak je zde moudře řečeno, každý musí si to posoudit sám, zda to či ono a) s ním souzní a b) souzní s Boží pravdou a pak se rozhodnout. Je však nutné se to naučit. Jak ?

    V tomto článku, jako v mnoha dalších, od těchto vyspělých Bytostí, ale channelovaných kvalitně, bez vlivu ega a mysli média (raději řeknu česky, než channelera) jde o nástin energetické situace. A každý jednotlivec, který si je vědom toho, že život je de facto "jen" o interakcích různých energií, si může pak snadno dovodit, jakými zátěžemi, zkouškami či uvolněními by mohl procházet.

    pokračování níže ..-)), Alan

    OdpovědětVymazat
  9. pokračování předchozího výše zobrazeného textu:

    To proto, že jsme součástí Vesmíru, součástí Galaxie a energie, které k nám odtud přicházejí mají na nás významný, nejen technický či technologický či zdravotní, psychologický, ale i duchovní dopad. Snad už je dost lidí, kteří pochopili, že nejsme pupkem Vesmíru, jediná, vzácná, rarita, která si náhodně ožila atd. a tudíž si uvědomují, že tak, jak na nás působí vlivy čistě pozemské, způsobené lidmi, tak na nás působí vlivy kosmické a mají, v mnoha případech, zásadní význam.

    Takže již bych jen poznamenal, že nejde o v tom, co reprezentuje sdělení Mistra Hilariona o žádné náboženství, ani sektářství, ani New Age apod.,ale o prezentaci života jaký je. To, co on popisuje, skrze svolej médium, je popis života Vesmíru a jeho aktuální vlivy na Planetu Zemi a její Lidstvo.

    Já vím, špatně se to chápe, vnímá, tomu, kdo se nezačal hlouběji duchovně-energetickou podstatou života zabývat. Uvědomuji si, že když to čte člověk, který byl tou masáží škol, médií, rodiny, předků, knih, současné vědy založené na paradigmatu hmoty, dlouhá léta masírován a zpracováván, těžko hned šup, zajásá a vykřikne "Heuréka" , konečně vím jak to je, Spíše se bude bránit. Má to v sobě. Nemá prakticky žádný aparát o který by se opřel. Tedy poznatkový. Jedná tak jak ho po desítky let učili na podkladě tisíciletého vývoje. Ale má své Srdce. Jen se nesmí bát ho použít, se sním spojit. A postupně si vytvoří stezičku, kudy se v jeho Bytí rozproudí Světlo Poznání. Je to o osobní práci se sebou samým, o meditacích atd. No, ale nechci tady opakovat, co jsem napsal jinde, k tomu článku, na který upozorňuje Anonymní v 07:58.

    Sice, co jsem napsal je trošku delší asi než je tady obvyklé, ale i tak to je velmi, velmi stručné...:-))))

    Alan

    OdpovědětVymazat
  10. Díky Alane, zase jsem o kus dál. Parkrát jsem si řekl, JÁ JSEM ... láska, světlo, a další si každý doplní sám. Takový příval energie, co jsem ucítil, neskutečný. Ještě teď když to píšu, tak mi píská a bzučí v uších od neskutečného navýšení vybrací. Trochu semi i motá hlava, ale je to příjemný. Myslím si, že je tohoto komentáře škoda pro to, aby byl schovaný v diskuzi. Nechceš ho dát na hlavní stránku a trochu i rozvédst jak správně JÁ JSEM používat ?

    OdpovědětVymazat
  11. Ty Aštary sem necpěte! Tohle by se mělo zabývat v první řadě orgonitama a geoinženýrstvím. New Age tady nemá co pohledávat! Na to si vytvořte sólo blog. Ale já myslím, že už je toho i tak po internetu dost. Viz. třeba link na konci článku.

    OdpovědětVymazat
  12. Alane, taky si myslím, abys z toho komentáře udělal článek.

    OdpovědětVymazat
  13. A já si myslím, že to sem patří,ono to všechno se vším souvisí a na orgonit a chemtrails je taky plno blogů, ale nikdy neuškodí informací víc a víc, každý si vezme co je pro něj právě důležité.

    OdpovědětVymazat
  14. ok, přátelé, jen prosím menší strpení, teď to mám hodně nacpané. Nejpozději o víkendu by to mohlo být. Pěkný den všem, Alan

    OdpovědětVymazat
  15. tohle mě docela zaujalo...v tom množství informací a dezinformací..http://www.exopolitika.cz/news/mimozemstane-vysadili-homo-sapiens-jako-inteligentni-bytosti-s-dna-o-12ti-sroubovicich/

    OdpovědětVymazat
  16. Pozoruji co se dost často objevuje v různých diskuzích a fórech a docela mě na tom pobaví dvě věci. Tou prvou je jak se lidé nechají zatáhnout do svých "pravd" a snaží se prosazovat svůj názor a pohled vůči druhým. Je v tom cítit strach a nejistota ze sebe sama - buď, že jim někdo něco nakukává a nebo že se bez "podpory" zvenčí nedokáží sami rozhodnout. Paradoxní na tom je to, že přitom nevidí věci, které jsou "ZA". Takže jim uniká podstata konkrétního sdělení. To sdělení není totiž ve slovech, ale za nimi. Je to vhled skrz. Do podstaty. Druhou věcí co mně pobaví a dovolím si říct, že i překvapí, je to, že ta konkrétní slova jsem už někdy někde slyšel (nebo spíš viděl). Tak se mi stává jako, že už to vím ještě než to někdo napsal nebo řekl. Proto zde chci sdělit,že bychom měli dát prostor svému srdci a naslouchat mu. Tam je ten senzor a zdroj pro naše vnímání toho co se teď v PROSTORU děje. A taky jít do hluboké vnitřní meditace a spojit se s přírodou.

    OdpovědětVymazat