modrá obloha

modrá obloha

neděle 29. května 2011

Dneska se letadla opravdu vyřádila...

Zapamatujme si pro vnoučata, jak v naší době vypadala jasná obloha:

Poslední dva dny pořádně zapršelo, tak jsem se těšil na hezké počasí a sluníčko. Dokonce jsem se divil, že ráno při východu slunce nebyly vidět žádná sprejovací letadla, jen asi tři normální s regulérní kondenzační stopou :-). Přes den se ale letadla tak vyřádila, že jsem to u nás ještě neviděl! V neděli mi nad hlavou přeletělo dobrých 50 sprejovačů. Raději jsem si to vyfotil, abych za dvacet, až za to budou lidi z NWO postaveni před soud, mohl vzpomínat, co se na světě dělo v roce 2011.
Je zajímavé, že ještě minulý týden se ukazovala jen letadla s krátkým chemtrailem a dneska zase nasadili ty vytvářející "deku".
Dokáže někdo vysvětlit, proč ta změna a jaký to má účel? Vypadá to jako protřesené téma, ale opravdu by mě zajímalo, co znamenají různé druhy těch čar.

13 komentářů:

  1. Přesně tak, koukám na to z okna a je "načárováno" až běda.Začalo to odpoledne a pokračovalo to až do večera.Cik cak celej západ.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce zasypán opět západ slunce. Klasika.

    OdpovědětVymazat
  3. na Zlínsku to samé. Myslím přímo Zlín a taky hranici s SK... Dnes opravdu humus...

    OdpovědětVymazat
  4. http://v7.cache3.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/53425995.jpg?redirect_counter=1
    ..... Nalajnováno.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukal jsem na nebe v Praze v průběhu dne a to jsem snad ještě neviděl...

    OdpovědětVymazat
  6. To co jsem viděla dnes v podvečer na obloze, mě opravdu dost zděsilo! :-(( Nejdřív tři dlouhý a tlustý pásy, později byla obloha omřížkovaná jak papír na piškvorky.

    OdpovědětVymazat
  7. http://obrazku.cz/obr703785_Beznzvu.png

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes si dali záležet i nad Rakouskem...http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/noaa_avhrr/201105300244_NOAA18/201105300244_NOAA18_CE_NM.jpg

    OdpovědětVymazat
  9. U nás na východě Čech včera večer taky čáry přes celou oblohu....
    V poslední době mě nějak pálí v krku, vyšetření u doktorky ukázalo, že tam zánět není. V krku mě ovšem pálí průběžně pořád, a dnes mě napadlo, jestli nemám alergii na vzduch :)) Budu to muset asi více sledovat. Nemáte to taky někdo?

    OdpovědětVymazat
  10. No myslim, ze sme natom vsetci rovnako. Vcera toho hlavne pred zapadom slnka bolo dost. Uz dlho som toho tolko nevidel. Mam cca 15 fotiek, tu je jedna: http://nd04.jxs.cz/491/304/a3f8fe9cb9_76504976_o2.jpg Nezda sa mi, ze by bol hlavny ucel znizenie populacie, pretoze jednoducho by stacilo rozmnozit nejaky virus, ktory by poslal pod zem polovicu europy. Moze to mat nieco so slnkom, alebo s globalnim oteplovanim, nad tym zatial mozme iba uvazovat...

    OdpovědětVymazat
  11. jsme tvurci,abstrahovat...http://www.youtube.com/watch?v=dvmt2TeI_2w&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  12. Vše se zjevně odehrává již při výrobě leteckého benzínu. Předpokládám, že každý výrobce pohonných hmot pro letadla je v dnešní době dobře kontrolovaný, aby tam přimýchal tu požadující chemikálii. Proto ty odlišné "dýmovnice". Na letišti to do letadla důvěřivě natankujou a hurá odlétáme. A to prosím ani neví co tam tankujou, jelikož se let.benzín dováží. Taky to znečištění sleduji na obloze. Jsou to očividně nespálené a toxické nano-chemikálie.
    Vzdušné proudy je dokáží rozprostřít do velkých vzdáleností. Kdyby takhle smradila auta, to by byl mazec. O měření emisí v leteckém průmyslu nemůže být ani řeč. Že to pak padá na úrodnou zem a vše živé, to je přece alarmující.
    Kde jsou naši ekologové? Co mají asi na práci?
    Přemýšlí vůbec o tom co dýcháme?
    PS: Nezbývá, než omezit cestování vzduchem a potom si počkat až nebude co tankovat. To pak bude modrá obloha.
    SkaFin

    OdpovědětVymazat
  13. Kdo máte možnosti, zkuste potvrdit, že části letiště Ruzyně v Praze a části letiště Štefánikovo v Bratislavě jsou údajně přístavem některých chemtrailsových letadel. A že je jim tam poskytován obvyklý servis, doplňování paliva a těch chemtrailsových sra.ček. Viděl někdo někdy na obou letištích cisterny, které nevezly paliva, ale nějakou chemikálii (dle značek pro přepravu s vysokým nebezpečím) ??? A že jsou tyto části obou letišť vojensky nepřetržitě střeženy, a tudíž pro veřejnost ani pro personál letiště nepřístupné ???

    OdpovědětVymazat