modrá obloha

modrá obloha

pondělí 4. března 2013

Inelia Benz: Rok 2013

http://novaplaneta.com/coze-2013-nasledovat-muze-cokoliv


Cože? 2013? Následovat může cokoliv …Inelia Benz, leden 2013

Můj názor na prosinec 2012 nebyl nikdy populární. Byla jsem středem pozornosti za své výroky „Koupím si popkorn a budu sledovat průběh“, „Budu nakupovat vánoční dárky“, „Nic se nestane“, „Stále je tu možnost dramatické změny, ale Gaia ji nechce a nechce ji ani kolektivní vědomí.“ Abych řekla pravdu (a jak jsem tvrdila již dříve), s tímto náhledem jsem nebyla spokojená ani já sama. OPRAVDU jsem se chtěla probudit prvního dne roku 2013 a zjistit, že všechny vály skončily, chudoba byla odstraněna, farmaceutický byznys s léky skončil, chemické znečištění zmizelo….a tak dále a tak dále.
Můj náhled není nový. Vždyť poté, co jsem v roce 2010 vyslyšela volání Zdroje vystoupit z anonymity a stát se veřejně známou osobou, nazvala jsem svoji webovou stránku „Osobní a globální vzestup v letech 2012-2017“. V těchto letech máme my jako lidské společenství zvýšit jak naši osobní, tak kolektivní vibraci natolik, aby dosáhla kritického bodu, rozhodujícího množství, „efektu sté opice“. V roce 2017 už nebude potřeba o tom mluvit, neboť každý člověk na planetě bude mít k podstatnému sdělení přístup v daném momentě ve své mysli.Poté bude trvat dvě a půl generace, než bude plně integrováno nové paradigma. Ano, dvě a půl generace – to také není příliš populární názor.
Je skutečně mnoho lidí na celé planetě, kteří v prosinci 2012 prošli mimořádným pozvednutím a rozšířením vědomí – a to je skvělé! Nyní mohou začít pracovat jako Strážci (Custodians) planety. Mnoho lidí naopak necítilo vůbec nic. A z nich mnozí jsou nyní zklamáni, cítí se obelstěni a diví se, jak je možné, že jsou na planetě stále války. To je znamením, že tento člověk nepřekonal – a  nikdy neopustil – začarovaný kruh OBĚŤ/AGRESOR/SPASITEL/MUČEDNÍK. Tito lidé očekávali vnější zásah jak pro sebe, tak pro kolektiv, který by se s tím vypořádal. Média jenom posilují tento pocit zklamání, šíří strach a snaží se vynutit co nejrychlejší přijetí pravidel, jež nás oslabují (dis-empowering laws).
Takže, co můžeme dělat? Co dál? Jak s tím můžeme pohnout? Nejprve si uvědomme, že Nové Paradigma, Pátá Dimenze nebo jakkoliv to nazveme, není místo (ani v čase, ani v prostoru), ale je to TVOŘENÍ, KTERÉ ZAČÍNÁ UVNITŘ KAŽDÉHO Z NÁS. Pozvedněme své osobní vibrace, zpracovávejme svoji vlastní negativitu, naplňujme naši realitu a naše těla naší esenciální energií, Zdrojem Světla/Lásky. Tato práce začíná TEĎ. Momentálně nemáme žádná další uklidňující data, která by nás rozptylovala. Můžeme začít tvořit to, co skutečně chceme zažívat na této nádherné planetární Bytosti, Planetě Zemi.
Jestliže jste unavení – a já jsem – vezměte si pár dní dovolenou. Odpojte se od internetu, emailů a zpráv a jděte na pár dní ven do přírody. Dýchejte, znovu se spojte s pevnou oporou – Gaiou. Vše další je jenom iluze zmatku. A potom se spojte s pěti lidmi, kteří mají podle vás vysokou vibraci. Ať už se s nimi spojíte skrze knihy, blogy, zprostředkovaně či osobně, ať jsou pro vás pěti nejdůležitějšími vztahy na celé planetě. Těch pět lidí, se kterými jsme v denním životě nejvíce spojeni, jsou ti, se kterými tvoříme svoji realitu.
Překlad do češtiny: Terezie Dubinova, www.oheladom.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat